hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | تعلیق 121 پروانه بهره برداری واحد های تولیدی در قم

قم | تعلیق 121 پروانه بهره برداری واحد های تولیدی در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سال گذشته 121 فقره پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی در استان قم به دلیل عدم فعالیت در راستای ساماندهی مجوزها و به روز رسانی بانک اطلاعاتی، ابطال یا تعلیق شد.

محمود سیجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم اظهار کرد: در سال گذشته 924 فقره جواز تاسیس ایجادی بدون برند با سرمایه گذاری پنج هزار و 807 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای 16 هزار و 347 نفر در استان صادر شد.
  وی ادامه داد: در سال 1398 همچنین 74 جواز تاسیس توسعه ای برای توسعه واحدهای تولیدی موجود در استان قم با 615 میلیارد تومان سرمایه گذار‌ی و اشتغال زایی برای دو هزار و 209 نفر صادر شد.
  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تعداد کل جواز تاسیس موجود استان دو هزار و 297 مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای 43 هزار و 783 نفر و سرمایه گذاری 16 هزار و 905 میلیارد تومان بوده که این شاخص بیان گر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.
  سیجانی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده در استان قم اظهار کرد: در سال 1398 تعداد 107 فقره پروانه بهره برداری ایجادی با 268 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای دو هزار 415 نفر استان قم صادر شد.
  وی ادامه داد: تعداد 91 فقره پروانه بهره برداری توسعه ای برای توسعه واحدهای تولیدی موجود در استان قم در سال گذشته با 139 میلیارد تومان سرمایه گذار‌ی و اشتغال زایی برای هزار و 672 نفر صادر شد.
  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد پروانه‌های بهره برداری موجود در استان، دو هزار و 217  فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری چهار هزار و 956 میلیارد تومان و اشتغال زایی 56 هزار و 123 نفر است.
  وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 121 فقره پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی در استان قم به دلیل عدم فعالیت در راستای ساماندهی مجوزها و به روز رسانی بانک اطلاعاتی، ابطال یا تعلیق شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد